Najczęściej zadawane pytania

1. Gdzie mogę znaleźć listę kursów Fiszkoteki wraz z ich cenami? pokaż odpowiedź

Kompletna lista naszych kursów znajduje się tutaj

2. A co jak mi się Fiszkoteka nie spodoba? pokaż odpowiedź

Każdy z naszych kursów można przetestować zupełnie za darmo – po prostu załóż konto, przejdź do zakładki kursy językowe, wybierz interesujący Cię kurs i kliknij “wypróbuj za darmo”.

Pamiętaj również, że w ciągu 30 dni możesz zrezygnować z dokonanego zakupu bez podawania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz swój login i dane do przelewu na adres fiszkoteka@fiszkoteka.pl, a my zwrócimy pieniądze na Twoje konto.

3. Wykupiłem konto premium. Gdzie znajdę moje kursy? pokaż odpowiedź

Twoje kursy znajdują się w zakładce moja nauka (musisz być zalogowany).

4. Wykupiłem konto premium, ale dostałem nie te kursy, które chciałem. pokaż odpowiedź

Po zakupie konta premium każdy użytkownik otrzymuje nasze trzy najpopularniejsze kursy: “Podstawowe słownictwo angielskie”, “Podstawowe słownictwo niemieckie” i “Słownictwo do FCE”.

Jeżeli jednak któryś z nich nie jest zgodny z Twoimi zainteresowaniami, możesz wymienić go na inny. Wystarczy, że na adres fiszkoteka@fiszkoteka.pl wyślesz wiadomość, w której zamieścisz następujące informacje:

  • Twój login w Fiszkotece
  • kursy, z których chcesz zrezygnować
  • kursy, z których chcesz korzystać

5. Jakie kursy mogę wybrać w ramach dostępu do konta premium? pokaż odpowiedź

W ramach dostępu do konta premium możesz wybrać dowolne trzy kursy. Jeśli jednak to nie zaspokaja Twojego apetytu na wiedzę, koniecznie sprawdź naszą ofertę MegaPacków :)

6. Jak sprawdzić, ile czasu zostało do końca konta premium lub moich kursów? pokaż odpowiedź

Po zalogowaniu się na swoje konto w Fiszkotece kliknij na nazwę użytkownika w prawym górnym rogu strony, wybierz “ustawienia konta”, a następnie przejdź do “historii zakupów”.

7. Jak mogę otrzymać zwrot pieniędzy? pokaż odpowiedź

Wystarczy, że na adres fiszkoteka@fiszkoteka.pl wyślesz maila, w którym zamieścisz następujące informacje:

  • Twój login w Fiszkotece
  • numer oraz imię i nazwisko właściciela rachunku, na który mamy zwrócić pieniądze

8. Czy na pewno zwrócicie mi pieniądze, jeżeli mi się nie spodoba? pokaż odpowiedź

Tak. Działamy na rynku od kilku lat i nikt się nigdy nie skarżył, że miał kłopoty z odzyskaniem pieniędzy. Możesz to zawsze sprawdzić szukając w Internecie – jeżeli byśmy kogoś oszukali to z pewnością napisałby o tym na jakimś forum czy blogu.

9. Czy mogę otrzymać fakturę VAT na dokonany zakup? pokaż odpowiedź

Tak. W tym celu na adres fiszkoteka@fiszkoteka.pl należy wysłać maila, w którym zawrzesz następujące informacje:

  • Twój login w Fiszkotece
  • nazwa i cena usługi, którą zakupiłeś
  • nazwa firmy
  • adres
  • NIP

10. Jakie korzyści daje kupno konta premium? pokaż odpowiedź

Posiadanie konta premium to przede wszystkim możliwość nieograniczonego tworzenia własnych fiszek i brak limitów na odtwarzanie nagrań mp3 z wymową. Oprócz tego, jeśli wykupisz konto premium na rok lub dwa lata, otrzymasz trzy wybrane przez siebie kursy językowe zupełnie za darmo. Pełna lista korzyści znajduje się tutaj.

11. Mam własną listę słówek w arkuszu kalkulacyjnym. Czy mogę skopiować ją do Fiszkoteki? pokaż odpowiedź

Tak. W tym celu skopiuj słówka z arkusza, a następnie przejdź na stronę “stwórz fiszki” i wybierz zakładkę “importuj z listy słówek”. Po wklejeniu słówek naciśnij przycisk “importuj fiszki” i voilà :)

12. W jaki sposób mogę pobrać fiszki mp3 lub w formie pliku do wydruku? pokaż odpowiedź

Można zrobić to po przejściu na stronę danego zestawu w zakładce "moja nauka". W jej górnej części dostępne są opcje takie jak pobieranie pliku mp3, pobieranie pliku do wydruku, pobieranie listy fiszek w formie arkusza kalkulacyjnego, edytowanie zestawu itp. Można to też zrobić na stronie zestawu.

13. Czy kurs i konto premium to jest to samo? pokaż odpowiedź

Nie, to dwie osobne rzeczy.

Kurs to kompletnie dobrany, przygotowany przez profesjonalistów zbiór fiszek, służący do jakiegoś określonego celu (np. nauczenia się słówek na egzamin FCE, przygotowanie do matury czy nauczenia się angielskiego potrzebnego do pracy).

Konto Premium natomiast sprawia, że możesz korzystać ze wszystkich funkcji Fiszkoteki bez żadnych ograniczeń (w tym m.in. tworzyć własne fiszki w super wygodny sposób).

Ponieważ uważamy, że obie te rzeczy idealnie się dopełniają możesz taniej te rzeczy kupić razem. Np. gdy kupisz konto premium na rok, dostaniesz 3 kursy (do wyboru) gratis! Podobnie, jeżeli kupisz któryś MegaPack (wszystkie kursy z danego języka), to konto premium otrzymasz gratis.

14. Czy po upływie wykupionego dostępu będziecie próbowali obciążyć mnie następną fakturą? pokaż odpowiedź

Nie. Jeżeli nie chcesz przedłużać naszej usługi, to po prostu jej nie przedłużaj. Dla Twojej wygody, wyślemy Ci tylko maila z przypomnieniem i ew. jakąś fajną ofertą dla stałego klienta – z której możesz skorzystać, ale która absolutnie do niczego Cię nie zobowiązuje.

15. Czy jeżeli zapomnę zapłacić, utracę swoje wyniki / postęp nauki? pokaż odpowiedź

Utracisz dostęp do kursów, ale Twoje wyniki jeszcze przez jakiś czas będą pamiętane na serwerze. Tak więc, jeśli dokupisz go potem, zaczniesz naukę w tym samym miejscu gdzie ostatnio (oczywiście minus to, co zapomnisz podczas tej przerwy).

16. Mieszkam za granicą, nie mam konta w polskim banku, jak mogę zapłacić? pokaż odpowiedź

Najwygodniej zapłacić PayPalem.

17. Czy żeby w pełni korzystać z kursu muszę mieć konto premium? pokaż odpowiedź

Nie, jeżeli nawet kupisz sam kurs bez konta premium, to ograniczenia wersji free nie dotyczą fiszek zawartych w zakupionym kursie.

Oczywiście, jeżeli chcesz np. tworzyć własne fiszki czy ściągać audiokursy z publicznych fiszek innych, to potrzebne Ci będzie konto premium.

18. Co kupić: Konto Premium, Kurs czy Megapack? pokaż odpowiedź

To zależy. Jeżeli potrzebujesz tylko jednego kursu, to najlepiej kupić ten kurs. Jeżeli chcesz się uczyć języka, to najlepiej kupić Megapack – będziesz miał wszystkie kursy z tego języka + możliwość tworzenia własnych fiszek. Rozsądne jest też kupienie Konta Premium – możesz wtedy tworzyć własne fiszki i mieć dostęp aż do 3 wybranych kursów, co w wielu przypadkach powinno wystarczyć.

Cenowo najbardziej korzystnie wychodzi Megapack, a dodatkowo, gdy pojawiają się nowe kursy dostaniesz je gratis.


Jeśli nie ma tutaj Twojego pytania lub odpowiedź nie do końca Cię zadowala, odezwij się do nas

Rzadziej zadawane pytania

19. Czy dostanę jakąś fizyczną przesyłkę? pokaż odpowiedź

Nie. Z Fiszkoteki korzysta się przez zwykłą przeglądarkę internetową lub smartfona (aplikacja mobilna). Tak jest naprawdę 100 razy wygodniej: nie musisz czekać (ani płacić) za przesyłkę, nie płacisz za nośnik (CD-ROM), dostęp uzyskujesz praktycznie natychmiast, nie musisz nic instalować, możesz się uczyć na dowolnym komputerze na świecie, wystarczy, że się zalogujesz. Co więcej nowe wersje (ekstra funkcje, poprawki ewentualnych błędów) trafiają do Ciebie natychmiast i za darmo:)

20. Skąd mam mieć pewność, że jesteście poważną, uczciwą firmą? pokaż odpowiedź

Firma działa na rynku od 2008 roku (możesz to sprawdzić na stronach Ministerstwa Gospodarki w CEIDG).

Co miesiąc odwiedza nas 200-300 tysięcy użytkowników.

Zaufały nam dziesiątki tysięcy osób - sam się możesz o tym przekonać przeglądając opinie na niezależnych serwisach z opiniami (np. opineo.pl).

21. Czy macie jakieś zniżki na większe zakupy? pokaż odpowiedź

Jeżeli potrzebujesz Fiszkoteki dla swojej szkoły czy do szkolenia pracowników, mamy specjalną wersję Fiszkoteki stworzoną specjalnie do tego celu (Twój branding, role nauczyciela, administratora, raporty z postępów uczniów, itd.). Skontaktuj się z nami.

Jeżeli potrzebujesz kupić więcej kursów (np. nagrody w konkursie czy dla pracowników), daj nam znać, postaramy się przedstawić ciekawą ofertę.

22. Chciałbym komuś kupić dostęp do Fiszkoteki na prezent, jak to zrobić? pokaż odpowiedź

Skontaktuj się z nami – możemy przesłać dostęp do Fiszkoteki w postaci ładnego pdfa z kodem dostępu, który możesz wydrukować i komuś podarować. Gdy ten ktoś wpisze kod, aktywuje mu się dostęp do usługi. Kod można wpisać przez rok od jego wygenerowania, a czas usługi liczy się z dniem wpisania kodu.